(+34) 930 250 827 / (+34) 7 22 22 95 16

L’equip

Cécile Brazilier

Cap del projecte i directora

Consultora i cap del projecte en l’àmbit de la innovació social durant diversos anys, s’ha dedicat a les noves pedagogies i als sistemes informals d’aprenentatge tant per adults com per nens. Va treballar sovint amb la Direcció dels Assumptes Escolars de l’Ajuntament de París per fomentar tallers, com la Région Ile-de-France per organitzar currículums de formació i amb la Comissió Europea per projectes de e-learning.

Va ser associada a la creació de l’escola Moderato Montessori Pantin per Christine Allain-Ledru, la fundadora, per elaborar la carta del «Desenvolupament Sostenible» a incorporar al currículum. Després, va participar en l’organització d’un codi dels «eco-gestos» de l’escola.

Al iniciativa del projecte Moderato Barcelona, es dedica a la direcció de l’escola y del equipo pedagógico.

Marta Iglesias

Guia de clase 1,5-3 anys

La Marta Iglesias és guia Montessori de 0 a 6 anys (diplomatura AMI de Vic) i llicenciada en ciències ambientals.

Des de fa més d’una dècada que està treballant amb nens petits, va començar a Barcelona, passant uns anys a França i a Nova York, i de nou aquí.

Des de sempre li han meravellat les ganes d’aprendre i l’entusiasme dels infants més petits, i gaudeix acompanyant-los en el seu desenvolupament i descobertes del món.

Del mètode Montessori li agrada sobretot el respecte, la llibertat i la confiança que aporta a l’infant.

Audrey Ruchaud

Guia de clase 3-6 anys

Audrey és guia Montessori d’2,5 anys fins a 6 anys (diploma AMI de l’Institut Supérieur Maria Montessori, Lyon), titulada d’una llicenciatura 3 de anglès i del Celta.

Des del 2009 treballa amb nens en escoles d’idiomes i com a ponent en escoles publiques.

És mama de dues nenes petites i li apassiona las neurocièncias afectives i socials així que la pedagogia de Maria Montessori, que considera com una ajuda a la vida respectant el ritme i el desenvolupament de cada nen, afavorint el seu potencial i fomentant les seves ganes d’exploracion i la seva autoestima.

Laura hernandez

Guia de clase 6-9 anys

Laura va néixer a França, a la ciutat de Tolosa. Es va llicenciar en llengua, literatura i civilització espanyoles a l’Institut Francès de Madrid en col·laboració amb la Universitat Jean Jaurès de Tolosa. Mentre escrivia la seva tesi a Las Palmas de Gran Canària, va començar a ensenyar al Lycée Français René Verneau i va descobrir que el contacte amb els nens i la transmissió la feien realment feliç. De tornada a França, estudia per convertir-se en mestra d’escoles.

Llegir més
Després de vuit anys d’ensenyar al sector públic a França, és més concretament la seva experiència com a directora de parvulari a la Xarxa d’Educació Prioritària la que la porta a tenir un major interès pel desenvolupament de nens de 0 a 6 anys. , les seves necessitats i la millor manera de satisfer-les. Per tant, decideix investigar més en aquest àmbit per proporcionar als nens un entorn millor preparat per a les seves necessitats. Aquesta investigació va suposar un canvi de perspectiva sobre l’educació i un canvi radical en la vida. Després de realitzar el Màster Oficial Europeu de Pedagogia de Montessori a la Universitat de Vic, en col·laboració amb el MISD (Institut Montessori de San Diego, Califòrnia), va rebre dues titulacions AMI: la d’Educador Montessori per a l’etapa 3-6. així com per al pas 0 – 3 anys. Actualment està escrivint una dissertació que té com a objectiu que els principis montessorians interactuin amb els darrers avenços en neurociència cognitiva, afectiva i social aplicada a l’educació. La primera educadora elemental de Montessori (6-9 anys) de Barcelona, ​​a la molt bonica escola francesa Moderato Montessori, iniciarà el juliol del 2020 la formació AMI de 6 a 12 anys al prestigiós MIRTC (Montessori-Palau Internacional Recerca i Formació Montessori)

Laëtitia Visinoni

Asistante de clase 1,5-3 anys

Montessori ajudant a la comunitat infantil. Després de deu anys en el camp dels recursos humans a França, Suècia i Mèxic, es va apassionar per la pedagogia Montessori al naixement del primer fill.

Es va formar a Mèxic com a assistent Montessori 3-6 AMI, i després com a educadora Montessori 0-3 MEPI. Desenvolupant un gran interès per a pedagogies alternatives, educació benevolent, neurociència afectiva i multiculturalitat, té ganes d’entendre millor les necessitats dels nens i d’acompanyar-los en el seu aprenentatge.

Com a mare de dos, també ha creat tallers Montessori per als pares per ajudar-los a comprendre millor la pedagogia de Maria Montessori com a part de la casa.

Sandra Egea Sanchez

Asistante de clase 3-6 anys

Després de viure cinc anys al Regne Unit treballant amb nens, va decidir venir a Barcelona per acabar els seus estudis d’educació infantil. Des de llavors ha treballat en espais infantils multilingües com a assistent d’educadora en anglès. Després d’aquesta trajectòria va decidir aventurar-se en el món Montessori i no se li va acudir un millor lloc per això que en Moderato.