(+34) 930 250 827 / (+34) 722 229 516

L’equip

Cécile Brazilier

Cap del projecte i directora

Consultora i cap del projecte en l’àmbit de la innovació social durant diversos anys, s’ha dedicat a les noves pedagogies i als sistemes informals d’aprenentatge tant per adults com per nens. Va treballar sovint amb la Direcció dels Assumptes Escolars de l’Ajuntament de París per fomentar tallers, com la Région Ile-de-France per organitzar currículums de formació i amb la Comissió Europea per projectes de e-learning.

Va ser associada a la creació de l’escola Moderato Montessori Pantin per Christine Allain-Ledru, la fundadora, per elaborar la carta del «Desenvolupament Sostenible» a incorporar al currículum. Després, va participar en l’organització d’un codi dels «eco-gestos» de l’escola.

Al iniciativa del projecte Moderato Barcelona, es dedica a la direcció de l’escola y del equipo pedagógico.

Alexia Iñigo Menezo

Guia de clase 1,5-3 anys

Natural de Barcelona, ​​l’Alexia ha desenvolupat gran part de la seva formació i carrera professional a Suïssa. És diplomada Montessori 0-6 anys (AMI-Ginebra) i TSEF (Tècnic Superior Educació Infantil).

Apassionada per l’educació infantil, ha cultivat la seva vocació i admiració per la filosofia Montessori, les quals ha desenvolupat des de ben petita gràcies a l’orientació i vincle escolar de la seva família amb el Centre Internacional Montessori Palau-Girona.

L’Alexia acumula una experiència professional educativa de 7 anys, havent cobert les diferents etapes de 0-6 anys en escoles Montessori, tant en la Suïssa Francesa (Nyon) com a Barcelona, ​​a més d’unes pràctiques en escola internacional privada de Barcelona. Té capacitat educativa en francès, català i castellà, a més de l’anglès.

De caràcter alegre i juvenil, entre les seves grans aficions es troben l’estudi i innovació d’activitats pedagògiques per les seves classes, així com els viatges lúdics-culturals per tot el món, enamorada dels mateixos.

Camille Ploux

Guia de clase 3-6 anys

Camille va créixer a Annecy, a l’Haute Savoie. Va ser a Anglaterra per completar la seva llicenciatura i després va estudiar psicologia i desenvolupament infantil de 0 a 8 anys com a part d’un BA / BSc psychology and early childhood a Canterbury Christ Church University.

De retorn a França el 2002, va assistir a l’AMI de 3 a 6 anys i després va ensenyar durant 4 anys a l’escola bilingüe Montessori de París.

La seva passió per la pedagogia i el descobriment d’altres cultures li va donar l’oportunitat de viure i ensenyar en escoles Montessori de parla anglesa a Tòquio, Hong Kong i les Illes Caiman. »

En 2016, amb el desig de tornar a Europa, va acceptar un lloc a Barcelona i es va unir al nostre equip el 2020, encantada de tornar a ensenyar en la seva llengua materna.

Yamila Castells

Sandra Egea Sanchez

Asistante de clase 3-6 anys

Yamila va passar la seva infància a Terra del Foc (Argentina), envoltada de rius, boscos i forts vents. Les grans passions són l’educació i la música. La seva curiositat per descobrir el món la va portar a viure a diferents ciutats i països, fins que el 2010 va decidir establir-se a Barcelona. En un primer moment va estudiar història de l’art, la fotografia i la música.

Després de graduar-se, va començar a col·laborar amb ONGs organitzant tallers de fotografia. Va continuar com a voluntària en diversos projectes educatius, artístics i ambientals els anys successius. Anys més tard, mentre treballava al sud de França, es va adonar que seguir una carrera en educació era la seva veritable vocació. Va desenvolupar un enfocament diferent per a l’ensenyament de la música, centrant-se en l’exploració, el desenvolupament dels sentits, el gaudi i seguir el ritme dels alumnes.
El 2015, es va convertir en professora d’anglès certificada per la Universitat de Cambridge i va continuar enfocant-se en els estudiants, els seus interessos i necessitats, i la importància de l’entorn físic i emocional per impulsar-ne la confiança i proporcionar una experiència d’aprenentatge positiva. Es va especialitzar en nens i nenes i va descobrir el plaer d’integrar a l’activitat educativa la narració de contes, la música, el joc lliure i els projectes d’art i de ciència. Totes aquestes experiències la van inspirar a esdevenir guia Montessori.

Creu fermament que l’observació, la comunicació efectiva i l’autoconsciència són la clau per acompanyar millor el desenvolupament dels nens i nenes. En el seu lleure, Yamila toca música del món, estudia astrologia evolutiva i practica Qi Gong.

Maryline Perrie

Maryline Perrier

Guía de la classe de Primaria

Maryline creció en La Motte-Servolex, en Savoia. Tras estudiar educación nacional francesa, pasó varios años en Francia, Honduras y Marruecos, estudiando en escuelas francesas en un entorno multicultural y bilingüe.

Apasionada por la educación, así como el impulso de su hija el año 2016, se formó en pedagogía Montessori 0-3 años, 3-6 años y 6-9 años como en Comunicación No Violenta y en gestión de escritura. Desde entonces, ha creado un ambiente Montessori de 3-6 años en casa para su hija y también ha integrado material Montessori en su clase de primaria que le ha permitido, durante los últimos 2 años, aprender realmente según la pedagogía Montessori.